fredag 28 oktober 2011

Tur att helgen är på väg!!

Äntligen! så kan jag träna kroppen! Det har känts som myror i kroppen att inte ha fått sin dagliga dos... Men idag så blev det rivstart 30min Spinning med intervall  ett tufft pass som gjorde att benen ömmade lite. Därefter så bjöd jag in mig på, vad jag hade trott att jag skulle klara av, 15km löppass på bandet men det blev bara 10km pga kramp tendens i vänster vad.
Benen kändes varma och var så där härligt "skönt" ömma. Ett välbehagligt SPA med  relax efter passet gjorde susen och jag var klar med dagens fyspass! Nu vart det shopping i väntan på bilen.
Passen och promenerande på stan har gett benen en rejält träningsomgång idag vilket känns nu i kväll som en skön trötthet.


I morgon lördag vila, för att på söndag ge ben och fötter garanterat 10 km grusväg att sväva fram på.
Ett av mina mantrana idag har varit; "- Trampa, trampa, trampa" kan sammanfattas även med bilden nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar