onsdag 19 oktober 2011

Idag känns det i kroppen.....

Jag vill inte klaga och gnälla men idag mår inte kroppen bra. Läste i en blogg att många bloggare är så hurtiga och så överdrivna med sin "hurtighet" och hur duktiga dom är i sina framhållande av aktiviteter. Vidare menade bloggaren att skriv om vardagens mödor och hur det är..... Så, så här mår jag just nu; jag har en jädrans träningsvärk i korsryggen och i lårens framsida.
Booty och den nya RX WorX gör min kroppen totalt manglad. Löppasset som jag trodde i går att jag skulle hinna innan starten på dagen blev inget av och nu på em ...glöm det. Tror du att det jagar mig att inte få passet gjort!?... Gissa, det är nog bara acceptera att det passet kommer utebli.... och att träningsvärken finns där. Men det är övergående och nya möjligheter kommer.

Förkylningstiderna härjar åter igen i omgivningarna. Två av familjen ligger dekade, så nu gäller det att lyssna på kroppens signaler så man inte drar på sig någon ny förkylning....

I morgon är det Torsdag och då enl träningsplaneringen gäller löpning, vi får väl se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar