torsdag 27 oktober 2011

En intensiv vecka på jobbet

Som jag konstaterade i måndags så har det inte blivit mycket träning. Resor till Stockholm 2 gånger denna vecka har spolierat den tänkta träningen. Däremot så har jag haft kontakt med en kär vän i Stockholm och ser fram emot att träffa Jessica och få köra minst två pass vecka 46 med henne, då hela den veckan ger mig möjligheter till det!!

I dag torsdag hade jag hoppats fått ett dubbelpass men det ville sig inte tiden räckte inte till det. Utan i morgon så kommer dagen bestå av en vild öppning på morgonen allt från att lämna bilen på service och ca 20min senare börja dagen med Spinning 30min för att därefter ta en kort vila för att ge mig på 15 km distans och därefter lite SPA relax. Kroppen kommer säkert behöva denna urladdning. Därefter blir det lite shopping på stan och kanske något gott att äta. Sedan hemfärd och därefter mys fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar