torsdag 6 oktober 2011

Tänk vad dagform spelar in...

Lekande lätt blev det en 10 km på bandet. Med lätta ben så rullade jag fram och tiden bara försvan. Idag så lyssnade jag på musik i min Iphone vilket säkert hjälpte till  men efter ungefär 35 min börja "fanskapet" leva sitt eget liv... Information kommer upp om Röststyrning!! Vad i h_ _ _ _ _ _ jag har inte varken rört eller bett om det. Den funktionen är jag över huvudtaget inte intresserad av att ha eller nyttja och VAR stänger man av skiten!!!.... Springandes på bandet med en skenande mobil ha,ha,ha..

Resultatet blev en förbannad löpare som kunde  lätt ha dra mobilen i väggen. Nu blev det en brutal stängning av musik. Den mentala flytet som fanns blev stört men den ren ilskan som fans nu hos mig och min bestämdhet att fortsätta utan musik gjorde att jag forcerade de sista km i en högre hastighet och utan min egen musik. Sorry, Appels grundare trots att du har gått bort idag men här har du en missnöjd kund. Imorgon är det en Iphon innehavare som kommer gå tillbaka med denna "egen levande" varelsen. Det finns fler fabrikat ...om försäljning stället inte fixar bort denna egenskap.

Fredagen är också tidig morgon träning för min del, ska bli kul och testa nya Coren som så många talar både bra och dåligt om. Har ingen uppfattning, spännande skall det bli i alla fall! Därefter så blir det Spinning och efter det passet frukost på gymmet. Sedan får vi se om det blir ytterligare ett löppass ute på någon grusväg för nu känns det riktigt bra med löpningen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar