söndag 9 oktober 2011

Söndag och upptaktsträff

Söndag morgon och en påminnelse om att hösten är här och att vi går mot kallare tider. Läste av termometern kl 9.00 i morse, 1,1 grader i skuggan och frost i de skugga partierna  på tomten.....  Burr

Dock är luften hur skön som helst att vara ute i. Vad är det man säger.... jo, det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder. Det är bara hänga på sig superunderstället och ut! Dock inte idag för min del då det är en planeringsdag som väntar mina aktiva och hur vi skall lägga upp träningen för dem under höst och vinter.

Summerar jag träningen denna gångna vecka så blev det trots allt nästan som jag hade planerat. Fick byta några dagar med annan aktivitet men antalet km blev det som jag hade räknat med dvs 56km känner mig nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar