tisdag 4 oktober 2011

Tisdag det betyder dubbelpass

En härlig avslappnade, välbehaglig känsla har nu ikväll infunnit sig i kroppen. Dagens båda pass klassificerar jag som kvalitetspass. Spinningen i morse var kanon bra, där man fick ta ut sig ordentligt!! Super bra jobbat Michael! Sådan pass som vi fick på morgonen idag ger mig så mycket mer!!!

Mitt löppass nu på eftermiddagen blev också ett bra pass. Jag höll ner hastigheten vilket gav ett bättre löpsteg inte lika aggressivt som jag annars har. Det är inte för inte friidrottens löpteknik skiner igenom. Det gäller nu att renodla löptekniken inför marathon. Dvs en hastighet som fungerar hela tiden under de 42 km... inget 1500m lopp i friidrott direkt....

I morgon onsdag är det skolbänken hela dagen för mig förhoppningsvis så ska jag hinna ett mil pass i morgon innan jag åker hem. Nu dags för kvälls relax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar