fredag 29 juni 2012

Trött men målmedveten

En tidig morgon (5.45) upp , påklädning iväg till gymmet och 45 min spinning  med Eva som instruktör. Vist var vi sega men efter uppvärmningen var jag med och jag var riktigt trött och svett efter passet. Det kändes riktigt bra och det var det sista konditionspasset innan OS Maran. Nu handlar det om backträning sista veckan och sedan vila innan start.
Jag vill redan nu tacka alla instruktörer på World Class i Linköping som gett mig bra pass under året som har varit! 
Särskilda tack till Jenny Kahanek, Karro Hammarström, Eva Lindén, Emilia Andersson, Madelene Andersson och min massör under det sista året Jennifer Wiktander och inte minst min kära vän i Stockholm Jessica Carlén. 
Alla dessa instruktörer som har kämpat och pusschat mig framåt mot mitt mål mot 2012.07.14, OS-Marathon, (100 års jubileumet) i Stockholm.
Nu är det upp till bevis i Stockholm för mig.... 
Ett jätte tack redan nu innan start från mig till er alla!!!!
Ni alla ger mig energi till min utmaning utan er hade jag inte känt mig redo inför denna utmaning!
En jätte kram till er alla!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar