söndag 24 juni 2012

Nu börjar vi snart nedräkningen

Midsommar helgen är över och åter igen så känns det som det har varit en traditionell Svensk helg.... dvs det har varit både sol, blåst och naturligtvis regn. Men jag skall inte klaga har haft det så bra med familjen. Nu så här på söndags em så summerar jag upp den sista träningsveckorna som ligger framför mig. 
Idag är det 20 dagar kvar!! Lite blandade känslor om träningen som har varit hur kommer det kännas med ryggen. Ja det finns ett antal frågor inför. Men jag försöka tänka positivt och mentalt börjar nu "springa" loppet och nog tusan har jag konditionen och sedan är det dags formen som blir avgörande. Men nog kommer jag runt det kommer jag göra!
Träningen nu i veckan består av träningspass varje dag hela veckan (se listen). En sista styrke vecka med besked väntar.
Fortfarande problem med vilken klädsel jag skall ha... hjälp mig, är det högsommar (vilket det borde vara 14/7) så kanske T-shirt eller linne vara ett alt ovantill och nedan tights 3/4 alt korta. Vad tycker Du?

1 kommentar:

  1. Bara 20 dagar kvar, nära nu!
    Du menar en funktions t- shirt gissar jag? Byxor så länge de inte skaver, ta det du trivs bäst i.

    SvaraRadera