måndag 11 juni 2012

Rudningsmärket som skall passeras

Dagarna går och starten närmar sig. En viss oro börjar finnas i kroppen en blandning av otålighet och nervositet. Jag tror att jag och kroppen är bra rustad trots det här med rörligheten i ryggslutet. Vist jag är inte 100 ännu men det är bara att fortsätta med strech och massage behandlingar så kommer det gå vägen. Det skulle kännas mindre bra att inte kunna starta då det ligger snart ett års förberedelser bakom nu. Så nu är fokus på att genomföra och komma runt och känna OS - historiken komma. Tycker du att jag skall ha 1912 out-fitt? Kom med förslag men tänk på att man ska kunna springa utan att svettas ihjäl. Funderat på 1912 års badkläder....

1 kommentar:

  1. Badkläder kunde ju vara bra OM de inte skaver sönder dig vill säga? Annars är det ju perfekt om det skulle regna.MEN det borde det ju inte göra med tanke på hur mycket det regnade på senaste marathon, borde ju räcka med det som kom då menar jag!

    SvaraRadera