torsdag 14 juni 2012

Allt,.. blev bara två nya pass....

Dagen blev inte som jag hade hoppats och sett fram emot att få en riktig genom körare till 300%. Nu blev det bara 100%. Hur går den där räkningen ihop undrar du kanske? Jo det blev 2st 50% insatser, då det var reliser på CX och Bootypassen. Ny rörelser övningar som gjorde det svårt att ge 100% per pass och så strök jag mig från Spinningen, då ordinarie instruktör inte skulle köra klassen. Då insåg jag att min motivation försvan plötsligt då jag kände lite oro för att det kunde bli "mellanmjölk". Jag ville ju ha ett kvalitetssäkrat spinningpass med hög nivå! Nej det blev att vända färden hem istället. Inför morgondagen så packas väskan med de röda och de svarta tävlingskläderna för att ta istället ett lunch pass med löpning istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar