söndag 1 juli 2012

Bröllopsdag

Marieberg självplock. Caffe m.m.
 Har du inte varit här, ja då har du missat  något!
Idag har jag och min kära fru bröllopsdag. Vi började förladda den igår med ett besök vid Marieberg självplock av jordgubbar. Gissa vilka giganter (2 cm i diameter) och inte bara någon utan massor av dessa jordgubbar! Vi både åt och plockade hej vilt.... Sedan hem och grillade och naturligtvis så hade vi sett till att kyla ner ett vitt mousserat bubbel oxå egentligen till idag, söndag, men vi tog vinet, mörk choklad samt "jordiserna" och festa till igår i stället!! Behöver jag säga att det var gott?!!!!
Idag har jag bjudit familjen på restaurang i stället vilket var oxå uppskattat av oss alla. Nu stundar en ny vecka då jag ska knyta ihop säcken inför marathon den 14 juli. Mer om detta naturligtvis framöver. 

2 kommentarer:

  1. Mums, perfekt sätt att spändera sin bröllopsdag på.
    Lycka till nu sista dagarna innan maran.

    SvaraRadera