onsdag 28 september 2011

Träningspass i Örebro

God morgon.... Nu har jag klarat av ett löppass i Örebro. Kan tyckas vara lite långt att åka till Örebro och träna, men orsaken är att min dotter har tenta på Universitetet och jag skjutsade henne dit. Så under tiden jag väntar så tränade jag. Hittade ett helt nyöppnat gym mitt i stan  . "Actic" en gymkjedja som har 94 anläggningar i Sverige. Ett tilltalande koncept. Tog lite bilder på anläggningen som tycks ha 12 maskiner av allt..... En mycket fin anläggning med fina förutsättningar!!!!


8 km löppass på bandet blev den första delen samt styrka som stod på programmet. Sitter nu på ett café strax intill gymmet vid Stora torget i Örebro. Eftersvetsas och tar en nyttig sallad. Jag tror att min coach blir glad när hon läser detta.

Hemresan gick bra och vi var båda trötta med våra olika insatser. Imorgon blir det ett extra pass Spinning 45min på lunchen istället för löppasset. Det gäller att vara flexibel.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar