lördag 24 september 2011

Fredag morgon på gymmet

Efter ha farit kors och tvärs den senaste tiden avslutade jag veckan med att äntligen få ett pass och lite löpning.... Det började på fredagen med ett besök hos glasmästaren kl 07.00 med bilen efter att fått ett stenskott på vindrutan. Tack och lov gick det att fylla i "skottet" så rutan blev "hel" igen..... Under tiden blev det ett 30min spinningpass. Blir inte bekväm med dessa pass nu...., måste nog börja titta på att få något söndags pass i stället. Saknar kvaliteten och glädjen i passen som det var innan sommaren....

Därför blev det också ett längre pass på löpbandet. Efter ha malt på det i ca 70 min var jag tillräcklig nöjd med dagens insats och gick och hämtade bilen för att fortsätta dagen framför datorn. Sen em blev det "fredag" och hem för att skjutsa Hanna till träning!!  Det som nu verkar hända i familjen är att Hanna vill fortsätta att träna aktivt med friidrotten. Efter de träningarna hon har varit med på,  så verkar det att det har tänts ett riktigt intresse hos henne och jag får även fredagen intecknad med aktivitet. Lagom är ju bäst!!!.

Inför kommande vecka hoppas jag att komma i gång igen med mitt normala träningsschema. Nu är det mer normalt i almanackan igen och förkylningen är borta!

Väl mött där ute!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar