fredag 9 september 2011

En vecka i väntans tider

Ja veckan har varit lång, förkylningen har dominerat hela veckan. Ett besök hos doktorn blev det oxå. Förhoppningsvis hjälper det jag fick mot att knäcka den här förkylningen.

Vila nu var läkarens rekommendation och sen kan du ut och springa på fina höstvägar!! Ja han vet att jag är en vägnötare och likaså min otålighet att inte kunna få träna.

Snart får vi dessa vackra färgsprakande färger i naturen och den som inte vill ut då ja de eller den tycker jag synd om. Vilken skön harmoni och känsla man får när man är ute i terränglådan och får röra sig.
Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge...  Förhoppningsvis kör jag igång med träningen till veckan igen hoppas jag. Och i kväll gör min yngsta tjej debut att börja friidrotta. Skall bli kul och se om hon tycker om det. Mer om det kommer .......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar