söndag 4 september 2011

Höstförkylning och varifrån kom den?....

Ja ha då kan man konstatera att man har fått en förkylning också. Gårdagskvällen gav antydningar att något var på gång. Har inte fått många timmar sömn då det har "runnit" konstant i halsen och näsa så näst intill att jag har fått kräkas...
Sittande har jag tillbringat natten i soffan tittat ibland på TV...

Idag söndag är tanken, om jag orkar, att fortsatta coacha  mina friidrotts aktiva. Alvedon och kaffe hjälper nog mig under tävlingen men sedan hem igen. Jag kom iväg och var rätt mör och kan summera tävlingsdagarna till följande.;
Lördagen blev det en DM-Bronsplakett till Louise, F17 100m och idag, söndag, trots min hesa och skrovliga röst DM-Silver till henne på F17 Längd. Dessutom fick Karin, F19 ta hem DM-Guldet i Längd. En glad förkyld coach kunde åka hem och lägga sig för att se Jamaica ta hem VM Guldet på 4x100m på nytt världsrekord.

Någon träning för mig de närmaste dagarna är inte aktuell.
Var jag har fått förkylningen kan man undra men skolorna har ju börjat och det brukar ju föra med sig lite baciller till oss andra runt omkring. Hoppas nu att det inte blir långvarit för nu hade jag fått flyt i träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar