fredag 2 september 2011

Det blev in slitsam fredag

Hösten har enl kalendern börjat och höstens andra dag börjar gå mot kväll om man skall vara noga. Dags för en ny  bakgrund och att se fram mot en klar vacker höstdag och den klara friska luft som man kan få känna och den färgprakt som vi har att vänta.

Dagen idag började tidigt var inte utvilad så det störde. Väl på plats blev det bara 30 min Core på morgonkvisten passade på att äta en god frukost på gymmet! Tack  för denna fredags "frulle". Väl på jobbet blev det en längre genomgång och direkt därefter  sammanträde fram till lunch..... Efter middagen hade jag planerat att få en löptur men kroppen signalera vila. Trots det försökte jag motivera mig men det blev inget bättre resultat av det. Så det blev mer arbete framför datorn och sedan helg.

Nu får det bli vila så jag kan ta ett löppass i morgon em, ett längre löppass utan några kilometerpasseringar på tid utan kravlöst längre löppass med kameran i min hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar