torsdag 15 september 2011

Den stod där och väntade....

Där stod cykeln och vänta! Jag tog mig ditt inte så värst säker om jag skulle köra lugnt/hårt jag är inte riktigt återställd nästan nu 14 dagar sedan jag sjukna. Fortfarande lite känning att bihålorna har julafton med virusen. F_ _ ta dem....
Nå väl väl på cykeln började jag försiktigt och det blev en lam träning från mig kanske 60-70% av mitt rätta jag var där.
Dagens pass... 2 intervaller med stigande intervall för att på sista varvet spränga gränsen. Ja inte sprängde jag den. Har lite svårt att följa vissa nya instruktörer vill inte såga  vederbörande men.... en viss klasskillnad är det på de som nu täcker upp för ordinarie instruktörer. Men å andra sidan var jag inte mentalt laddad.

Imorgon så väntar en helg i idrottens tecken igen, nu stundar, Skol-SM i Friidrott. Av de som jag tränar i klubben skall 2 vara med och kämpa för sina skolor. Jag hoppas att de kommer att kunna placera sig bra. Här åter finns många av Sveriges 20 bästa i resp ålders klass. Det är "vanliga" och idrotts gymnasium från hela Sverige som sänder "sina" bästa för att kriga mot FIG:en (friidrottsgymnasiumen) en tre dagars övning. Min fys i helgen blir faktiskt lite löpning. Skona är med förstås, för det kommer bli tid mellan de tävlandes olika grenar. Dock är programtiden från tidig morgon till kväll så nog kommer man få frisk luft och förhoppningsvis vackert väder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar