onsdag 7 september 2011

Tokförkyld!

Fortfarande förkyld och känner igen den gamla vanliga symtomen bihålorna... Läste en väns blogg och hon använde sig utav uttrycket "Tokförkyld" ett bra uttryck på eländet Jessica, som jag delar din uppfattning om. Det får nog bli ett besök hos farbror doktorn. Det var ett bra tag sedan jag hade känning i bihålorna så det skall naturligtvis bli så att det skall sätta sig där... Gnäll, gnäll, det kan ju inte min omgivning rå över men det kryper i mig att jag inte kan träna. De som känner mig, vet att jag blir bra rastlös då jag inte får min dagliga dos.... gissa vad jag är...

Det som jag har kunnat göra nu under min "Tokförkylning" är att uppdatera mina träningsprogram för mina aktiva friidrottare. Så lite positivt har det ju kommit ut så här långt. Ett planeringsmöte med dessa aktiva, å så är vi i gång med 2012 träning och tävlingsprogram, det var inte länge sedan vi gjorde det för 2011. Ett år går mycket fort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar