torsdag 29 september 2011

Drag under skona...

Äntligen fanns där inspiration och glädje! Idag fick jag äntligen en kick och ett pass som var krävande och tufft det som man kan förvänta sig att ett pass ska innehålla. Det betyder så mycket för mig i alla fall . Att bli coachad och att få hjälp att plocka fram de sista krafter och vilja som finns inuti en.  Jag blev duktigt trött och tröttheten sitter fortfarande kvar.

Imorgon stundar orientering, en bana som lär vara ca 5,6 km lång. Det här med orientering ligger inte högt på min lista. Ett obligatorium för oss, så det är inte mycket annat än få det gjort......
Fördelen är att jag får ett löp pass i terränglådan, off road, så det lär nog märkas i benen imorgon em - kväll.
Om jag nu inte lyckas orientera mig allt för långt bort från start och mål så kommer en rapport från skogen i morgon em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar