onsdag 21 november 2012

Sång och paket

Med sång från två härliga unga damer och paket så fulländade de min födelsedag. De tislade, fnittrade och grejade i köket och jag fick naturligtvis inte komma in....
Så det var bara att lyda. Presenterna hade köpt in innan de åkte hem från skolorna. 
En ny väckarklocka då min reseur har börjat ge upp och en härlig tröja som kommer värma gott.


Naturligtvis så försöktes det även från "sjukstugan" också sjungas och vara med, men deras festande bestod av avslagen cola och vete-kex... Nästa år ska vi förhoppningsvis vara pigga och krya! 
Nu fortsätter festande i olika rum....

                

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen till dig och hoppas familjen kryar på sig fort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jodå, familjen återhämtar sig bra, så vi är nog alla på benen till helgen igen! Så nu ska vi göra omtag med firandet så att alla kan vara med på samma "matnivå" dvs ingen blåbärssoppa utlovas.....

      Radera
  2. GRATTIS I EFTERSKOTT, INSER ATT DET VAR NÅGRA DAGAR SEDAN JAG VAR INNE BÅDE PÅ MIN OCH ANDRAS BLOGGAR! OCH SÅ MISSAR JAG EN VIKTIG HÄNDELSE, TYPISKT!!!
    SÅ HIPP HIPP HURRA HOPPAS DU HADE EN FIN DAG!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack o tack! Ja dagen firades relativt på sparlåga men igår så tog vi igen skadan och en god middag (inte blåbärssoppa...) och hade riktigt familjemys!
      Nyss hemkommen nu ikväll från friidrotts träning eller rättare sagt ett spinningpass. Av mina 7 friidrotts juniorer blev vi bara 2 + jag själv som drog iväg. Mer om det i bloggen!
      Åter igen ett stort tack!

      Radera