måndag 19 november 2012

Klen är ordet....

Det finns dagar då livet leker och det sprudlar i kroppen. Och sen finns det sådan andra dagar man inte vill ha... En som jag just nu är mitt uppe i. Att ha haft skytte trafik in till toan och diskuterat massa s... med porslins kompisen halv tre på morgonen samt satt fyra nya rekord sträckan sängen toaletten, det trodde jag att jag var för gammal för....  Ja, ja åldern har ingen betydelse när man har fått vinterkräksjukan. 
Dagens meny består av yoghurt, avslagen kola, blåbärssoppa, vatten och alvedon.... (Finns det ingen roligare snäll mat åt en magsjuk?!). Vist är det en höjdar meny!!! 
Nej, nu skall det startas igång igen så att man kan träna som vanligt! Fördelen med denna åkomma bler ett par kilon lättare! Snart återställd (hoppas jag) och tillbaka i träningskläderna. Ses snart.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Känner mig nu på rätt väg igen men inte så särskilt kakisig än...

      Radera
  2. Svar
    1. Är på godväg tillbaka! Är till och med hungrig! Snart så är jag med igen

      Radera