onsdag 14 november 2012

Längtar......

Nu lider min kropp, snart fem dagar sedan jag var riktigt igång. Det som är mest jobbigt nu är att jag blir så förbaskat trött...  och det är vädret mina värden är bra (kollat upp dem) så det är inget pågång kroppsligt eller medicinskt utan det är höst... 
Nästa vecka blir det ett år till, enl ålders bokföringen. 
Gammal? Nej det känner jag mig inte! Det handlar mer om hur man är och hur man beter sig. Var dig själv och må bra! 
I morgon så väntar en "trea" pass igen en skön avslut på dagen och en riktig trötthets känsla väntar säkert!
Vi syns!

1 kommentar:

  1. Spinning ikväll då? Du har helt rätt i att man är inte äldre än man känner sig! Jag tror fortfarande att jag är 25...trots att siffrorna är något helt annat:)(minst 10 år mera.....gaaaah!)

    SvaraRadera