tisdag 13 november 2012

Mörker trött och en viss otålighet...

Är mitt inne i ett intensiv period med föredragningar och rapporteringar av olika projekt som jag ansvarar för. Vilket har gjort att ingen träning har genomförts under veckans inledning. Trotts att jag inte fysiskt har fått röra på mig så är jag så trööööööött....  Är jag ensam om det eller...??
Jag kan inte skylla på att det har varit psykiskt ansträngande arbete utan det är mörkret som har börjat jäkat med mig.
Därför blir det tidig "säng gång" ikväll och i morgon em så ligger det ett löppass planerat för nu vill jag få vara riktigt trött i kroppen och inte bara vädertrött. Jag ser fram mot den riktiga fysiska tröttheten i muskler och kropp. 
Slutet av veckan blir det lite mer omfördelning av arbetstid, lite arbete lördag & söndag ger ryckigheten sitt ansikte igen. Förhoppningsvis mer strukturerad träningsvecka som kommer. Blir lite otålig när jag inte får min tränings dos. Förhoppningsvis syns vi på gymmet mina nära och kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar