fredag 2 november 2012

November

November redan... det känns som man står på startlinjen inför en ny säsong. Många idéer och tankar far genom huvudet. Vilka tävlingar? hur skall tärningen läggas upp osv, osv..... Du kanske känner igen det hela. Ja, ja "med tid, kommer råd" heter det ju för nu blir man ju ett år äldre snart....och då naturligtvis klokare, eller...

Igår så fick jag mig veckans höjdare, tre tunga kännbara pass. Är duktigt tröt i benen idag, det lär bli svår startat idag men....

Spinning passet med Jenny blev en total urladdning. Vi alla badade i pölar av svett - badat med kläder - ja alla epitet stämmer. Ett kanonpass som verkligen gör en nöjd och får en att komma tillbaka åter och åter igen. Som jag har skrivit och sagt tidigare så har jag förmånen att få instrueras av flera duktiga instruktörer. 
Problemet är att deras pass ligger för mig försent då jag har en timmas väg hem. Hoppas att de kan få tidigare tider på sen em och inte kvällar och helger men allt kan man inte få men man kan ju önska... Nu är det ett pusselande för att få till dessa kvalitetspass men skam dem som ger sig. 
Idag vila sedan lite snickerier (fin spurten av köket) ha en härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Njut av dina trötta ben....jag ska försöka mig på en ny omgång i kväll! Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att du har kunnat levererat ikväll oxå. Mina ben återhämta sig inte förränns ni på em idag! Lätt ömma och mjölksyran fanns kvar likaså. Ett lätt försök till jogging mitt på dagen idag, blev en rask promenad istället....
      TACK Jenny, för dina otroliga pass, du instruerar och levererar till oss.
      I morgon väntar 10 km löppass för mig var gör du?

      Radera
  2. Klart du ska vara med på utmaningen, kul och helt valfritt, inget man blivit tilldelad utan fått välja själv om man vill vara med på eller inte.
    Måndag kör Madde passet och jag har lite kvalitetstid med min man =)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera