fredag 11 maj 2012

Tunga ben men ändå skönt

Trots gårdagens vila så var det tunga ben som stretade emot. Öppnade med alldeles för högt tempo på en mycket kuperad terrängbana. Efter 1,5 km så var pulsen i max. Drog ner på tempot och fick ner pulsen till mer normal löparvänlig nivå. Benen var ändå tunga men det var skönt att få igång dem efter onsdags-passen. Det kändes att det fanns stelhet kvar ändå. 
Banan var kul och springa och det kommer bli fler löppass på denna kuperade bana. Det sliter dock i mitt hjärta att jag inte kan starta i Göteborg i morgon men till alla mina kära vänner, önskar jag er lycka till i morgon. Jag kommer kolla på TV sändningarna från Göteborg och hoppas kanske ser någon skymt av Er. 
Sänd gärna någon skön bild eller sms till mig, så jag lider ännu mer här hemma!.....så jag verkligen kommer iväg till starten nästa år!!

1 kommentar:

  1. Nu satsar vi på Stockholm, under 1.54 klart jag är med. Fixar jag inte det ska jag no fundera på om jag ska sluta springa;)

    SvaraRadera