söndag 6 maj 2012

Söndag och en uppkommen vilodag

Igår så blev det ett extra inslag i träningen då jag hade förmånen att få vara i Örebro. Som det har blivit de sista gångerna jag är där så hör det till att besöka Actic Kompassen som man finner mitt i stan.
 
Gymmet ger ett behagligt välkomnande med sina milda färger och en trevlig atmosfär. På bilderna så ser man inte så många kunder men anläggningen är stor så här finns gått om plats. Har aldrig behövt köa till någon maskin (Är du i Örebro så åk hit det är värt ett besök)Dagens pass blev 8 km på löpbandet.  Ett pass som kändes bra och blev mer tröttnade än vad jag kunde förväntat mig. Tiden går fort när man har roligt och lagom till jag skulle duscha så ringde mobilen och det var dags för hemfärd. Väl hemma blev det en grillafton med god mat och dryck. Man kan nog säga att det var lite belöning för passet och att jag ställde upp som förare. I dag söndag så får det bli vila inför kommande veckas träning. En tuff vecka har jag tänkt mig på pappret. Hur kommer din vecka se ut?

1 kommentar:

  1. Fint det ser ut. Veckan inleds med träning o så ska jag försöka vila mig i form det tre sista dagarna innan lördag;)

    SvaraRadera