torsdag 2 juni 2011

Träningsfri helg med träningsvärk

Familjens intressen måste tillfredsställas och det blev på min bekostnad av träning. Men det fås tas igen till veckan. Tisdag morgon så trampar jag igen!! Helgen kommer familjen stå i centrum med både de ena och andra. Det blir husliga förhållanden som skall göras! Träningen i veckan har bestått av två pass i Stockholm på Döbelsgatan. Ett måttligt 30min spinning pass och där på 30min Core som var ett tufft pass troligtvis det nya koreografin för Coren inför sommaren en riktig magplågar!!!
Tyvärr fick jag inte träffa Jessica Carlén som med all rätt var ledig efter sin helg i Åre.

Ytterligare 2 pass blev av ett Core pass samt ett Bootypass där Anneli verkligen bombarderade oss med utfall. Benen och rumpan vibrerade till slut, så att helgen får gå i sk "aktiv vila" är helt okej för mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar