torsdag 23 juni 2011

Examen för sommaren och första steget mot framtiden!!

En glad och sprallig instruktör möte oss i dag med nybakat banankaka! Det fanns något extra med Jenny i dag, hon verkligen blommade ut, en harmoni fanns hos henne som jag inte har sett tidigare! Ett avslutningspass med backar väntade med många olika tunga intervaller. Jag skall ärligt erkänna att idag fick jag bekänna färg.... Fasen vad tungt det var. Den eller de instruktörer som nu tar vid borde ha varit med. för nu har Jenny lagt ribban högt!!! Två instruktörer som kommer köra över sommaren var på plats och de vet vad vi förväntar oss nu. Skönt att man inte själv sitter där framme och skall leda oss andra fram...... men vem vet det kittlar att gå en instruktör kurs....
Ett stort varmt Tack till dig Jenny, för en fantastisk vår med många hårda pass!!! Jag kommer att sakna dig där framme vid cykeln. Men jag ser fram mot vårt samarbete fram över. Jag är bortskämd att få ha en spännande fram tid!! Mer säger jag inte nu.....
TACK! TACK! TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar