torsdag 16 juni 2011

Tunga pass men ändå en känsla av styrka

Det var tänkt ett spinningpass på 45min men... Det blev mer! Jenny erbjöd oss friheten att välja. Blandat önskades från de bakre leden men ca 10min senare vaknade träningsinstinkten hos vår "leder". Nu blev det tunga backar med intervallstreckor. Jennys och några av oss kunders favorit kom oxå - tunga intervaller- avslutet av passet var bland det tyngsta på länge. Vilken skön känsla i duschen och hela fm. På em ficka jag möjligheten att snygga till håret. Då flög träningsnerven igång igen. 30min Core och Spinning med Kristine. Coren kändes enormt bra en styrkekänsla infann sig. Spinningen blev hård med många intervaller och backpartier. Nu i kväll käns det som jag kan acceptera mina missade pass imorgon, för nu är jag trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar