söndag 19 juni 2011

Mys med familjen

Vissa dagar blir man bortskämd, som idag t.ex. Min äldsta dotter kan trolla fram extremt goda pajer som denna på bilden (jordgubbspaj). Det gör ju ingenting att veta att den är från början självplockad tillagad med råvaror till färdig rätt. Mums vad gott det smakade, när vi väl satte tänderna i pajen. Sommarsmaken stänkte i våra munnar.

Nu vankas sista ordinarie vecka på gymmet och dess ledarledda pass. Vilket oxå innebär för min del att även mitt träningsschema, som kvarstår, sjunger på sista versen....
Jag hoppas att jag kan lyckas få tillfrågad att säga ja för min tränings skull. Nu har jag 11 dgr kvar på schemat. Men det kommer nu handla mer och mer om löpning, så jag hoppas att jag kan få till det. Men kommande vecka hoppas jag få till minst fyra pass på gymmet men vi får se vad tiden medger. Nu tar jag och tassar ut till kylen för att se om det finns ngt kvar av pajen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar