tisdag 7 juni 2011

åter en vecka men en vecka som skiljer sig

Tisdag morgon revelj 05.45.... trött tankarna far i huvudet, nej jag drömmer ... nej, det är klockan som ringer vad varmt det är varför tog jag inte fram fläktarna!!! Väl uppe och väl på plats  så börjar dagen med 45 min morgon pass med under bara Jenny!!

Lika pigg och coachande som vanligt, förstår inte var hon får energin ifrån... hon är ju höggravid, måste vara hormonerna....
Ett tungt pass med fokus på benen. ett pass som verkligen gjorde avtryck hos mig. Efter en kort relax så blev det 4 timmars bilfärd till Ronneby och utbildarrollen tog vid.

Efter dagen så blev det dags med ett fyspass igen nu i  Ronneby park, är inte fel att springa i denna underbara parkanläggning och efter det väntade SPA avdelningen. Det finns fördelar att vara på tjänsteresa ibland... (är dock inte bortskämd med det, men får själv betala själv för lyxen men det är värt
 Ronneby Hotell och SPA är rena himlen värt att besöka! Mina ben känns som bly men dagarna här i Ronneby skall nyttas till bra träning och lite bortskämdhet på SPA avdelningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar