tisdag 14 juni 2011

Vad tiden går fort när man har roligt!

Träningsfönstret
Ny hel vecka med ett full laddat träningsfönster. Tisdagen står det dubbel pass på träningsprogrammet(som börjar närma sig sitt slut måste få hjälp med att få träningsplan för min träning) Spinning en 45 och 60min.
De båda instruktörerna lika inspererande och kunniga, lockar de ut det där lilla sista årken, som finns där någonstans i kroppen. Trots en välbehövlig kylanläggning i salen var jag genom blöt av svett efter båda passen. Efter passen får jag en sån härlig känsla av välbefinnande och en härlig trötthets känsla samtidigt inser jag hur bortskämd jag är, att få coachas av duktiga instruktörer som Jenny och Karoline H  som båda är rutinerade ledare.
I morgon onsdag är det dags för ben, mage och rumpa att få sig en omgång. Väl mött på gymmet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar