fredag 31 maj 2013

Veckan bara försvann..

Denna vecka har bokstavligen varit fullspäckad från mycket tidig morgon till sena nätter. Resor och hotell boende. Att jag har lyckats få till tre tuffa spinnings pass som har varit intensiva intervallpass i uppförsbacke har gjort mina fyspass till riktiga utmaningar. Ett stort tack till er alla som gett mig dessa tillfällen. 

Borta bra men hemma bäst, så är det så ett extra tack till dig Karro. Ditt pass idag har satt sig i mina ben. Gissa om de bär i morgon då jag skall ge mig på lite landsvägslöpning.

I morgon lördag så är det Stockholm Maraton, en underbar banan att löpa på mitt inne i stan. Jag har för avsikt att nästa år springa någon maraton men jag funderar om det skall bli i något av våra granländer. Skulle vara kul att ha någon som skulle vilja hänga på. 

I år är det ett mellan år, då jag har haft otur med skador som "smugit" sig på men ned lite rehab plus mer löpträning och lite naprapat hjälp,så skall väll oddsen bli bättre inför 2014. 

Till er alla som skall springa i morgon säger jag lycka till! Resultatet av träningen gör sig gällande efter 33 km då det visar sig vad man har verklig fysisk status.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar