fredag 10 maj 2013

Var annan....intervall

Vilket pass jag fick uppleva. Passet blev 60 minuter med 15 "extra" sköna minutrar och vilket pass blev det!! Vilken resa, varannan intervall och där emellan riktiga mördarbackar! Vila!??, nja,....jag kan ju inte låta bli att bli hänfören och ryckas med i utmaningen, som krigare jag är.....Men idag kostade mer än vilja, dvs tjurighet och vilja av stål.
Vilket avslut på en vecka som har gett så mycket för mig. Trots skavanker med en ryggrad som har fastnat till 3 riktiga rövar pass! 

Blommor och stora kramen till er instruktörer! Ni är fantastiska!! 
I morgon lördag lite vila om man nu kan kalla studentförberedelser som vila....och naturligtvis "SOF" firande!! 
Söndag ett löppass och en längre promenad med familjen som har börjat gilla dessa power-walkes. 
Ha en sköööönnn helg alla vänner, så tar vi en rövar vecka till!

4 kommentarer:

  1. Härligt pass, måndag den 20 maj är jag på plats igen på spinningcykeln kl 06.40! Tänkte bara du ville veta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick vetskap om att "någon" skulle vicka till veckan..... men vem sas aldrig. Ibland funkar telepati, uppenbarligen. Å naturligtvis skall jag försöka vara på plats. Just nu så har vi motsvarande sjukvecka här som ni har haft. Vi håller tummarna så ses!

      Radera
  2. Va kul! Låter som du fick dig ett riktigt gött pass :D
    Kram sara

    http://monch.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan verkligen rekommendera Jennys pass! Om du inte har kört med henne så gör det! Ett garanterat tufft spinningpass väntar!

      Radera