fredag 17 maj 2013

Jag är inte ensammen om det....

 

Frågan är hur länge skall det pågå i år?......

Konstaterade i morse att det inte är förkylning utan min pollen allergi som har börjat. Men jag tog det säkra för det osäkra, att inte träna idag. Dessutom med en näsa som rinner som en otät vattenkran, så är man inte så rolig för omgivningen heller.  

Ska testa nu de receptfria allergimediciner som finns så kanske jag kan få en lite lindrigare tillvaro.  Har tre mål till veckan och det är 2 spinningpass, måndag resp. fredag och Blodomloppet torsdag. 
Jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre till veckan och det där "skiten" i luften dämpar sig!!
Jag älskar våren men.....

Ha en skön helg och jag kommer och tänker vara ute!


1 kommentar:

  1. Hoppas benen känns bra efter morgonens pass! Bra kämpat trots "segheten". Lycka till på torsdag när du ska springa!

    SvaraRadera