söndag 26 maj 2013

Nu är det intensivt

Nu flyger tiden fort fram, det är mycket i timkalendern som skall hinnas med... 

Veckan som har varit kan man klassa som en mellan vecka mellan pollen besvär till fått ett kvitto att det värsta verkar vara över för denna gång drygt 8 dagar. Kan ses som viloperiod då det är körigt på jobbet oxå! 

Dock har jag försökt att hålla igång med två spinningpass, båda pass styrdes av mina favoriter men inte kunna ge allt pga. orkeslöshet är inte kul. Torsdags kvällen kom vändningen kunde springa Blodomloppet men ingen raket fart men ändå. När nu kommande vecka börjar känns det bra och jag är laddad. Så nu ser jag fram mot en vecka som förhoppningsvis kan ge mig lite fart i benen igen!
Dagen idag har gott i familjens tecken, dvs Mors dag hela dagen!
Grattis alla mammor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar