lördag 18 februari 2012

Vad värden är liten brukar man säga....

Idag har det varit vilodag med familjen. Det har varit en dag ute en sk. aktiv vilodag. Vi har verkligen rört oss. Familjen har gått en lång promenad vi har byggt en snöborg, snölykta och varit tillsammans. Det är inte många dagar nu mera som vi kan umgås. Det gäller att ta vara på dem för snart så flyger ungarna ut från boet.....

Jag har nu på em tittat runt på olika bloggar som jag följer och det är spännande att följa vänner och bekanta i deras vardag. Men det slår mig snart vad vi alla är duktiga att framhäva allt vi hinner med men.... hinner man alltid med allt??? nja det finns alltid något man borde ha gjort...( tror jag eller är det en ålders noja...)

Konstaterade att en bloggare och bekant som jag följer, har mycket gemensamt med mig! Otroligt mycket, oj vad mycket man inte känner till, trots att man har känt varandra under ett par år!!!... Världen är bra liten ibland!!

I morgon söndag lär det bli någon form av fysik aktivitet det känns som ett pass löpning skulle sitta fint!!




1 kommentar:

  1. Härligt med en familje dag, mysigt.
    En sak jag inte hinner eller inte lägger lika mycket prio på är städning av vårat hur...

    SvaraRadera