tisdag 28 februari 2012

Intensiv dag med träning också!!

Dagen blev lika intensiv som igår med den stora skillnaden att idag hann jag med att få ett löppass och ett core pass mitt på dagen. Det blev som balsam i min tillvaro just nu. Att komma ifrån och fysiskt ladda ur sig var perfekt för resten av dagen. Ingen negativa vibbar som säkert hade haglat annars, nu var det harmoni i stället.
Har för avsikt att hinna med pass imorgon trots att nästan varje minut är inplanerad i detalj....  
På torsdag hoppas jag att det värsta har lagt sig men em den kommer gå i träningens tecken i alla fall. Syns vi på gymmet?? Det hoppas jag!!

1 kommentar:

  1. Reneés produkter finns i vissa livsmedelsaffärer, eller på hennes egen affär på PUB i Stockholm, eller så hittade jag denna länk http://www.reneevoltaire.se/
    Där man kan beställa från hennes webb shop.

    SvaraRadera