onsdag 8 februari 2012

Carro höll farten uppe

Så var det gjort äntligen två pass idag och dagen till ära så var Carro där och körde passen!! Två tempo fyllda pass. Så löppasset fick utebli till förmån inför morgondagen!
Att kombinera vanlig Core och CX kommer bli kanon för oj vad musklerna vänjer sig fort! Dagens klass var "vanlig" och direkt hittade man rörelser, som gjordes för, men "jäken" vad de kändes. 


Det blev en bra början av denna veckas pass. Nu ikväll är det vila och uppladdning för den riktiga urladdningen som jag ser fram emot!!
Jenny...... imorgon rockar vi!!!!  

3 kommentarer:

  1. Kul att du var med på core och booty klasserna, och härligt att det kändes!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du har hittat min blogg!!! Ja, jag lovar att vissa core muskler väcktes!! Uppenbarligen har de varit inaktiva på CX-passen! Det var redan på em som det kändes att de fanns och med tanke att jag ville ha kraft för torsdagens kraftprov så fick löppasset utgå....Jag hoppas att vi ses snart igen om inte så kanske vi når varandra via bloggarna!!

      Radera
    2. Absolut! Trevlig lördags kväll!

      Radera