söndag 12 februari 2012

Solsken ute och distans inne

 

Dagen till ära skulle det bli ett distanspass. Väskan packad och så landade jag i Nyköping vid Hälsomagasinet vid hamnen. Jag behövde inte trängas... för de flesta Nyköpings bor var nog ute i det vackra vädret. 3 grader varmt och sol.... det är då man bestämmer sig, att köra distans inne!.....
Distansen idag bestod av 10km intervaller med omväxlande lutningar på bandet och varierande hastighet på bandet med oregelbunden intervall tider.  Det brände fint i benen och jag var genomsvett. De andra få, som var där, undrade säkert vad det var för fel. Såg säkert ut som jag hade simmat med kläderna på!


Efter passet kändes det mycket välbehagligt att sätta sig i en egen bastu och njuta för att sedan duscha länge helt ensammen! 
I morgon måndag väntar ett vanligt distanspass efter jobbet men säkert lite mer "folk" runt om kring mig då!
Syns på bandet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar