måndag 27 februari 2012

Måndag.....planering, planering.....

Måndag.... vissa dagar kan göra en mer frustrerad än andra dagar. Idag är en sådan dag. 65 röda mail i in boxen, chefer som far kors och tvärs och inga klara svar.


Underlag som skall var hos mig har inte kommit och mitt i allt detta så ska jag försöka göra månadsavslut i ekonomi samt börja med budget för 2013. Träna, ja det ska också hinna med om nu inte influensan slår till där hemma så det blir "vabbande" och trixade för att få ihop allt. 


Jag känner mig lätt avundsjuk till de som har sig själv som kan planera dagen efter sin enkla tillvaro eller inga måsten, sådana dagar som denna. Men det blir nog bra småningom om, även denna vecka.. Träningen kommer bli komprimerad och förhoppningsvis så kommer det bli 6 - 8 pass denna vecka om allt funkar ..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar