måndag 13 februari 2012

En sommarbild satt på näthinnan...



Väl medveten om att det är februari, -8 grader och det är ett bra tag till sommaren så for mina tankar till badstranden och den underbara löpningen som man aldrig kan få nog av.


Mina tankarna gjorde att jag var där och sprang intill havets brusande vatten och solnedgången. Känslan av att vara där, gjorde att helt plötsligt hade jag sprungit min 5km distans som jag hade tänkt. 
Bandet saktade av och signalera att dagens pass var klart. Besviken vaknade jag upp från min tankedröm och konstaterade att jag var på gymmet i Linköping.... naturligtvis nöjd men längtan till löpningen vid strandkanten på Öland, den fanns kvar.....

2 kommentarer:

  1. Finns nästan inget bättre än att få till en morgon jogg på/vid någon strand. Bästa löpningen.

    SvaraRadera
  2. Vist är det så! En dag som idag (ons) känns sommaren långt borta 1 dm nysnö..... Ska trampa snart 75min. Lär då få lite sommarvärme i alla fall för stunden!!

    SvaraRadera