fredag 10 februari 2012

Urladdningen blev total

Tre pass, ja det gör sig inte själv, kroppen är öm men den välbehagliga känslan finns där. CX, 30min Spinning X och därefter den riktiga urladdningen jag har gått och väntat på länge. Ett pass med Jenny, som tog oss ut på 60 min tuff spinning med tunga backar och snabba intensiva intervaller. 


Jag var mer än nöjd efter Jennys pass och fått komma ner i varv, duschat och fått distans till passet. Jag kan med enkelhet säga det här är nästan den ultimata nivån på spinning som jag fick vara med om. Sedan att inte alla tar i det är tråkigt när man vet att instruktören ger och lägger ner 100% förarbete och kraft för att passen ska bli bra.
Fortsätt med det Jenny för det är ett flertal av oss som uppskattar det!


Mitt tränings program kommer i mjöligaste mån förändras att det blir något regelbundet deltagande på Jennys pass, för de är grymma och jag älskar verkligen smärtan och den totala urladdning som dessa pass ger mig. 
Nu idag fredag så blir det lite återhämtning och troligen ett kvällspass styrketräning.

1 kommentar:

  1. Tack för ditt fina beröm, det värmer verkligen och det känns dessutom 100% ärligt! Kvällen här hemma med barnvakten hade gått mycket bra och jag kunde direkt när jag kom hem äta kvällsmat och faktiskt dessutom bara behöva gå upp en gång i natt för att amma:) Hoppas det blir fler torsdagar! Ha en skön helg!

    SvaraRadera