onsdag 17 augusti 2011

Träning som känns


Är inne på min andra hårt reglerad vecko träning. Denna vecka så är det 8 pass totalt dvs 4 löppass och 2 spinning och 2 styrkepass. Kroppen har reagerat bra trots en rätt så tuff träning. Jag lyssnar verkligen hur kroppen reagerar och mår. Förutom en behaglig trötthet så drabbas jag just nu utav en blåsa i hålfotens insida.
Gissa om den känns!..., trots skavsårsplåster, så är den förbannade blåsa öm som själva ...! Den är mjuk och är till storlen ungefär som en och en halv 5 krona men inte sprängfylld. Utan den ska bara kännas verkar det som den har till uppgift Imorgon väntar morgonpass på distans om 8 km. Ett härligt uppvaknande för benen som känns lite möra efter Bootyn & Coren och jag hoppas att blåsan lägger sig till dess annars kommer den punkteras.

Nu i kväll ska jag ut med minsta tjejen i familjen som har fått blodad tand för löpning!!
På fredag skall hon springa hennes första riktiga tävling. Jag hoppas att hon kommer tycka det är roligt och att intresset finns kvar efter loppet oxå oavsett hur det går. Men det finns vilja och det betyder mycket bara det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar