torsdag 11 augusti 2011

Redan fredag imorgon!

Överraskad vad veckan har flugit förbi, redan fredag imorgon!! Jag trodde att första veckan efter semestern skulle bli tung dvs att komma upp och komma igång. Men nej, nej, nej! Det känns hur bra som helst och träningen flyter på exakt som enl planen!!! I morse blev det 6 km distans på löpbandet på jobbet. Idag var jag inte ensammen utan en kollega var där och hade precis avslutat sitt pass på bandet. Vilket var tur då det bara finns ett band. Hur som helst så kändes benen otroligt pigga trots gårdagen Booty & Core pass som satte sina spår i mina ben särskilt utsidorna. Trots strechande så kändes dom inte roliga i går kväll när jag la mig för att sova. Men nattens sömn gjorde uppenbarligen nytta.



I morgon Fredag börjar dagen med ett 45 min Spinning pass och därefter kommer en "vilotid" fram till Söndag då det är dags igen med distanslöpning, då väntar 8 km grus och asfalt löpning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar