fredag 19 augusti 2011

Så var det fredag igen....

Ytterligare en vecka avklarad från semester och träningsveckan närmar sig sitt slut 10km distanslöpning  och vila väntar! Idag fick jag det efterlängtade kvalitetspasset. Ett stort varmt tack Sassa för ett bra och intensivt pass!!!
Jag såg fram mot dagens pass då jag kände att jag ville få ett pass som pressade mig hårdare än att springa på löpband som denna vecka har bestått utav på löppassen. Onsdagens styrka satte sina spår i benen vilket jag kände av i torsdags men idag var dom pigga från första stund.

Någon tävling ikväll i Oxelösund står jag över då himlen verkligen har öppnat sig. Den tävlingen lär bokstavligen regna bort... Tråkigt för det är en trevlig bansträckning jämnter vatten och centrala delar av staden. Men det blir fler tillfällen om man nu vill och det är nog säkert några som kommer trotsa vädrets makter.

Nu vankas fredags mys med familjen och i morgon lördag både sovmorgon och vila!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar