måndag 8 augusti 2011

Äntligen fart på benen och klockan som ringer igen!...

Efter en välbehövlig vecka i Västervik och riktig högsommar så känns batterierna laddade igen. Att få vistats i skärgården samt kunna både nyttja sol, bad och idrottande med familjen och dessutom känna att det är sommar känns underbart. Vår vistelse i Skåne är förträngt och vi har haft en riktig skön semester med sol som det skall vara. Bilderna talar för sig själva om harmoni, välbehag och frihet det vi behöver för att hitta balans i vår stressiga tillvaro.












Dagarna flöt... iväg och vi har haft det hur skönt som helst. Idag har vardagen kommit tillbaka till 3/5 delar till familjen och för min del känns det hur skönt som helst att sätta min kropp i träningsschemats struktur. Träningen under semestern har varit en mer sk. "aktiv vila". Inget att förringa men jag hade hoppats på att ha kommit igång betydligt bättre, men jag har insett att jag har behövt denna vila, mer än vad jag hade trott!

I morgon börjar träningen på allvar 2 pass. Ett distanspass om 4 km samt ett spinning pass om 60min. Fin start för kroppen. Får se vad kroppen säger i morgon kväll eller onsdag morgon....
Å så får jag se vad coachen säger om mitt totalt omarbetade träningsschema.... mot 4h30min 2012..

Ska erkänna att jag inte var så pigg i morse när klockan ringde, kunde ha sovit ett par timmar till....
men i morgon ringer den igen. Tänk vad fyra veckor utan klocka kan sätta prägel på ens liv..

Syns vi i spåret eller på gymmet i morgon!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar