måndag 22 augusti 2011

Plus ett pass!!!

Ibland får man gripa tillfället i akt. Nu på em gavs det ett oplanerat pass till min överraskning! Så nu ligger jag 1 pass plus!! Det blev ett 5km pass på bandet nere på gymmet på stan. Det kändes lite ovant att stå där nere på gymmet och nöta band. Jag skall erkänna att jag kan nog bli kompis igen med banden här oxå. Det var ett bra tag sedan jag både kunde och sprang på dem.

Det som känns bra nu, är att min fotled tycks klara av belastningen utmärkt. För dryga 3 månader sedan protesterade foten indirekt med svullnad och lite ömhet. Men nu fungerar den som den ska peppar, peppar.

Ska se till att det blir lite vrist och balansplatta träning nu varje vecka så inga andra överraskningar uppstår.

Nu blir det en lugn kväll och i morgon så blir det 2 pass. 1 spinning pass på morgonen så kroppen vaknar därefter frukost lite jobb under dagen för att avsluta dagen med ett löppass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar