onsdag 10 augusti 2011

Rivstart


Gårdagen började med att jag sprang 4 km på löpband på jobbet. Ensamt kan man lugnt säga... men samtidigt skönt. Jag har inte varit i lokalen på ett helt år....!! Och blev glatt överraskad att den var renoverad och många nya maskiner och instrument!! Vilket möjliggör mer tränings möjligheter när tiden medger det!! Efter att börjat dagen på bandet blev det sittande i telefonmöte och därefter klappande på datorn. Plötsligt var det dags för pass två. Första spinning passet efter semestern... Pust det blev tufft... Ny instruktör som körde intensivt med oss och varje låt började sittande i 1  för att sluta i stående i 3. 60 minuter blir väldigt långt helt plötsligt märkte jag. 

Jag märkte även till min förskräckelse att jag hade vänt på tajtsen, så att baksidan var framåt... hur mycket rumpa som visades vill jag inte tänka på men det var knappt om tid mellan transporten från arbetet och hinna byta om och vara på plats.... så jag får vara glad att det inte var värre... Uppenbarligen har jag kopplat på den så kallade "semester check-outen" på semestern och glömt att det nu igen är vardag, dvs kopplat upp hjärnan igen... 

Idag Onsdag är det dags för Booty och Core igen på lunchen, skall bli spännande och se vad benens status är idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar