tisdag 2 april 2013

När kommer den.....

Ja när kommer våren, hem till mig?!! Just nu skriker hela jag efter att få komma igång med löpningen. 

Att få komma ut och känna vårdoften som slår emot en, när man springer i skog och mark. Just nu är det väntan och åter väntan.  

Foten klara belastning ganska bra men vad det är tråkigt med rehab träning. Jag vill ju vara ute och nöta kilometer men det funkar inte fullt ut, stabiliteten börjar komma igen men inflammationen tycks inte vilja ge sig. Fortsätter det så här så lär 2013 säsongen att glömma...det kommer nog bli ett mellan år uppenbarligen men jag försöker intala mig att jag kommer igång om någon vecka till. 
Under tiden är det bara att försöka hålla igång med det som funkar för att upprätthålla konditionen så kommer nog löpningen också igång dock lite senare än planerat... 

Är optimist, för inget ont som inte för med sig något bra! Det handlar ju om tålamod, igen..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar